خاطرات من و شووری

خونه اونجاست که صداته پر عطرنفساته جایی که رو در و دیوار همه جا نقش اون چشاته

خاطرات من و شووری

خونه اونجاست که صداته پر عطرنفساته جایی که رو در و دیوار همه جا نقش اون چشاته

معضلی به نام آرایشگاه و...

سلام به دوستای مهربون خودم... باز من2 دقیقه وقت گیر آوردم گفتم آپ کنم... Hello

-واااای بچه ها من واسه آرایشگاه گرفتن واقعا زجر کشیدم ! بله من فکر میکردم آرایشگاه رزرو کردم و راحت شدم ولی ماجرا از این قراره که روزی که پست گذشتم و گفتم فلان آرایشگاه و رزرو کردم یکی از دوستای خوب وبلاگیم من و نسبت به آرایشگاه هوشیار کرد این شد که کلا دل چرکین شدم نسبت به اون آرایشگاه و تو استرس بودم که چیکار کنم چیکار نکنم ؟ که دختر عموم زنگ زد و کاشف به عمل اومد که مدیریت آرایشگاه پارس پرنس با ما آشناست! اینجوری شد که قرار شد من برم آرایشگاه پارس پرنس که کارش و خیلی دوست دارم و شووریم دیگه نتونست از راهش ایراد بگیره... حالا 23 وقت هایلایت دارم و 25 باید برم واسه کارای جانبی و 26 هم که علوس میشم... حالا بماند که فک کنم بیعانم توی اون یکی آرایشگاه میپره و از بین میره...(چقدر دلم می سوزه حیف پول)

- وسایل چوبی رو از یافت آباد آوردن مبلا رو خیلی دوست دارم خیلی خوشگل شده فقط چون سفیده خیلی نگرانم که کثیف بشه باید دنبال یه راهکار باشم...

-آینه کنسول وصل شد شمعدونا رو هم تحویل گرفتیم حالا مونده واسه توش شمع بگیرم..

-روتختی خریده شد بعدشم از تیراژه واسه خودم 2 تا لباس خریدم که دوسشون میدارم...

-تلویزیون هم خریداری شد همراه با میز سفید مشکی... روی تی وی یکسال اینترنت رایگان داره که خدا رو شکر از اول زندگی نت دارم... تی وی مون از این سه بعدیاست که عینک داره و من کلی مث این ندید پدیدا واسش ذوق میکنم ... خوب دوست دارم چی میشه مگه؟....

-3 تا شلف خریدم واسه بالای تی وی دوتاشو قرمز گرفتم و یکی شو مشکی خوشمل شدن... فقط احساس میکنم قیمت شلف بیخودی بالاست دراصل متریال خاصی نداره باید ارزونتر باشه!!

-وسایل برقی رو هم سامسونگ سفارش دادیم و اجاق گاز رو هم ما آلتون یا سینجر میخواستیم که در نهایت پادیسان شد...(وسایل برقی جریان داره من اول قصد داشتم ال جی بگیرم این شووری گیر داد سامسونگ بهتره حالا که من سامسونگ سفارش دادم میگه کاش ال جی گرفته بودیا تی وی هم ال جیه ست میشد... من چیکار کنم از دست این پسر آخه؟)

-امروز بالاخره رفتیم و کارت و سفارش دادیم که واسه سفارش کارت دیرم شده حالا طرف گفته 2شنبه صبح تحویلمون میده که عکس اونم بعد عروسی میذارم... از این تمام چوبا سفارش دادیم که قشنگه به نظرم و اینکه من دوست داشتم این متن توی کارتمون بخوره

( دانی از زندگی چه میخواهم؟

من تو باشم پای تا سر تو

زندگی گر هزار باره بود

بار دیگر تو بار دیگر تو...)

ولی آقاهه گفت واسه کارتتون مناسب نیست یه متن دیگه انتخاب کردیم که شعر سهراب سپهریه به نظرم قشنگ بود الان دقیق یادم نیست چی بود...

-وسایلای آشپزخونه رو چیدیم خیلی ناز و قشنگ شد وسایلای سرخابی خیلی جلوه پیدا کردن...

-پرده ها رو سفارش دادیم 17 آبان بهمون تحویل میدن...

- هنوز فرش نخریدیم ... کلی هم تزیینی باید بخرم + کلی خرده ریز دیگه...

-ماشینمون خراب شد که 1 روزه بهمون تحویل دادن ولی همون یکروزم باعث شد یکم عقب بیفتیم..

-قصد داریم عکس اسپرت بندازیم ولی نمیدونم وقت میکنیم یا نه... میخوام عکسام با موهای مشکی باشه بنابراین باید تا قبل از 23 بریم آتلیه یه روز خالی پیدا کنیم میریم واسه عکس...

-کت شلوار نویدم امروز خریداری شد... وااای به نظرم خیلی بهش میومد کت شلوار سفید با پیرهن سفید کروات مشکیه سنگ دار کمربند و کفش ورنیه براقه مشکی... خیلی ستش قشنگ شد ... قربونت برم شووری که واسه خودت وان یکاد میخوندی ...

-چند روز پیشا مامانم کارگر داشت وسایلای خودشون و آوردن تو اتاق من تا اتاق خودشون که بزرگتره کم وسیله تر باشه تا نوه ها با خیال راحت اونجا شیطونی کنن.... الان دیگه اتاق من اتاق من نیست! این قضیه خیلی برام دلگیر بود....کلی بغض میکنم وقتی به این فک میکنم که 2 هفته ی دیگه باید از این خونه برم ... مامانم بابام ... الهی قربونشون بشم خیلی برام زحمت کشیدن هیچوقت دختر خوبی براشون نبودم همیشه یه دختر لوس و تنبل بودم ... آخ که چقدر دلم میخواد بهشون بگم که خییییییلی دوسشون دارم و قدرشون و میدونم ولی نمیدونم چرا روم نمیشه... یعنی میترسم تا اینا رو بگم بخوام گریه کنم مث همین الان... دلم واسه دختر خونه بودن تنگ میشه...

خدا رو شکر میکنم که دارم به خونه ی مردی میرم که عاشقشم و عاشقمه ... مردی که آرامش به زندگیم میده مردی که واقعا مرده و تکیه گاه منه... مردی که دغدغه ی منو داره ... مردی که نمیخوام حتی یه روز بدون اون زندگی کنم....نویدم با تموم دلتنگیم واسه دختر خونه بودن, دارم خودمو آماده میکنم که خانم خونه ی تو باشم تا بهترین همسر برات باشم تا آرامش و شادی رو برات بیارم امیدوارم تو این راه موفق باشم و تو ازم راضی باشی...

نظرات 26 + ارسال نظر
نازنین (بوسه های تو) شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ق.ظ

عزیزم چقدر خوبه که اینارو مینویسی تا داشته باشی و بمونه برات...... خریدهات هم مبارک انشالله یک عمر به خوشی.... گلی واسه آرایشگاه دقت کن خیلی خیلی و جایی برو که مطمینی چون عکاس و آرایشگر خیلی مهمه...و همه عروسی به این دوتاست یجورایی

منم باهات هم نظرم واسه همین روی آرایشگاه خیلی سختگیری کردم....

نیلوفر شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ق.ظ http://Nilo0ofar.mihanblog.com

به به همش مبارک باشه
ایشالا به سلامتی و دل خوش از همشون استفاده کنی
عکس یادت نره فقط

رازقی شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ

هنوز نصف متنت رو خوندم. اونقدر ذوق و هیجان عجیبی گرفتم که طپش قلبم رفته بالا. نمیدونی چقدر بیتاب عروسی کردنتم. بی جنبه ام نه؟ انگار عروسی خودمه. وای رها تو رو خدا دعا کن این ۴ماه برا منم زودتر بگذره و همه چی تموم شه..
آها راستی... آره... خوشبخت من و توییم که...
حالا برم ادامه اش رو بخونم

عزززززیزم .. ایشالا عروسیت خانمی... چشم بهم بزنی 4 ماه گذشته...

رازقی شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ

خوندم. باز من بغض کردم. امیدوارم خوشبخت بشی. آرزو میکنم روز عروسیت بهترین ها برات پیش بیاد. هر چند از الانشم مشخصه همه چی داره اونی میشه که خودت میخوای. مثل همین جریان آرایشگاه.
راستی رها منم همین خورده کاری هایی که تو داری برام مونده. به نظرت از اول بهمن شروع کنم همه چی جور میشه؟ منظورم همین پرده و سفارش مبل و این چیزاست.

عالیه... روزای آخر آدم اینقدر توی یه روز کار انجام میده که خودشم باورش نمیشه.... مطمئن باش با برنامه ریزی به همه کارات میرسی عزیزم...

ابجی شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ق.ظ http://noghtekhan.blogfa.com/

سلام رها جونم
خوبی خانومی از وبه مهتاب جون باهات اشنا شدم
عزیزی ان اشلله خوشبخت و عاقبت بخیر بشی
هومم یه عروسه ناز
ان اشلله همه وسایلی که خریدی به شادی استفاده کنی
و خونتون خونه عشق و ارزو و ارامش و شادیهاتون باشه گلم
و عروسیتون خیلی عالی تر از اونی که فکرشو می کنی برگزار بشه و به یادموندنی برایه همه و به خصوص خودتون
می بوسمت

[ بدون نام ] شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ

یاد خاطره های دم عروسیم افتادم پارسال همین روزها بود منم اتاقم قبل عروسی به همین دلیل غصب شد روزهای آخر دیگه خونه مامانم لباس هم نداشتم
امیدوارم خوشبخت باشی

غزل شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ http://1362ghazaleomid.blogfa.com

نظر قبلی مال من بود بی نام و نشون اومد

masi شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ

عرررررررررررررروس خانم مبارک هم وسیله هات هم عروسیتون خیلی خوشحال میشم وقتی این طوری با عشق و دوست داشتن از همه چیز تعریف میکنی امیدوارم خوشبخت بشی

coral شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ http://letters2mylove.persianblog.ir

خب خدا شکر همه چی اوکی شده و دیگه نگرانی نداره.
وسایل برقی هم به نظر من هیچ فرقی بین ال جی و سامسونگ نیست.چون هر دوشون تقریبا هم سطح هم هستن و از یه کیفیت برخوردارن.
ایشالله خوشبخت شین و لحظات خوبی رو به خوشی در کنار همسرت سپری کنین.

مررررسی عزیزم....
به نظر منم فرقی ندارن و هر دوشون خوبن...

شیدا شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ http://http://qasedak1366.blogfa.com/

انشالله

مرمری شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ب.ظ http://marmarnevesht.blogfa.com/

سلام عزیزم ایشالا همه چی به خیر و خوبی و عالی برگزار شه
و یه خاطره عالی برات بمونه

... شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ

چرا ناراحت؟!!!!
اسمت و چرا نذاشتی؟!!!!

tara شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ب.ظ

وااااای عزیزم....ایشالا که همیشه خوشبخت باشی

زری شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ http://myheart-z.mihanblog.com/

برات آرزوی خوشبختی کامل می کنم

المیرا یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ق.ظ http://limonaz.blogfa.com/

عزیزه دلم خیلی خوشحالم که بالاخره تونستم یه کاری برات بکنم.راستی موقعی که میخوان برایه سرت گل انتخاب کنن سعی کن تو زودتر اونارو ببینی چون از هرچیز فقط یه دونه دارنها.ولی واقعا"کارشون حرف نداره جیگری.بهدشم روزه قبلش برایه کاشت ناخن ازشون بپرس حتما".به نسیم وخواهرش خیلی سلام برسون

المیرا جوونی عکسای خوشمل تو بود که من و با این آرایشگاه آشنا کرد و بعدم فهمیدم طرف آشنامونم هست!!!
نسیم و خواهرش که کاملا تو رو میشناختن و برات سلام رسوندن... منم سلام تو رو میرسونم....
2 تا از خواهرام که دقیقا گلی که روی سرتو بود و بهم پیشنهاد دادن و چون لباسمم 3تا گل داره میگن این از همه قشنگتره نسیمم این و تایید کرد (عکس لباسم و دید آخه) ولی مامانم نظرش رو تاجه حالا چون پارتیه بازیه و 23 من وقت دارم واسه هایلایت اونروز تاج و انتخاب میکنم که خیالم راحت باشه....مرررسی عزیزم...

نگین یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ق.ظ http://aroos-kocholo.blogsky.com/

خدا خیر بده اون دوست وبلاگیتو که از آرایشگاه با خبرت کرد
وای تعریف که می کنی یاد اون روزهای خودم می افتم
قبونت برم انشالله همه کارهای همینطور به خوبی و خوشی تموم بشه

شادی یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ http://wordsofshadi.blogsky.com


همیشه شاد و خوشبخت باقی بمونی رها جونم.

لیلی یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:36 ب.ظ

فقط میگم خیلی خوشحالم.بانظرخواهرمم موافقم. دقت کن عزیزم.
مطمئن باش یه عروس خوشمل میشی.

نفیسه دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ http://z-shirin.blogfa.com

آخی منم پارسال این موقع چقدر دغدغه آرایشگاه و وسایلمو داشتم.... چه زود گذشت
امیدوارم عروسی تو هم به خوبی و خوشی بگذره خانومی..

رازقی سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ق.ظ http://myamorousdays.blogfa.com

رهای گلم... اینکه میای و تو این روزها که خودت حسابی درگیری برام از تجربه هات میگی و دلداریم میدی برام خیلی ارزشمنده. آرزو میکنم به خاطر قلب مهربونی که داری خدا بهترین ها رو برای ازدواجت بهت بده.

نسرین سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ق.ظ http://amitissheyni.blogfa.com

رها گلی بازم می گم مبارک باشه! فقط تو رو خدا از خودت و نوید عکس بذار این قدر تنبل نباش!!!!!

مرمری سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ http://marmarnevesht.blogfa.com/

خانوم خانوما چه طوری برات رمز بذارم؟
ایمیلتو برام ایمیل کن

عزیزم تو رمز بذار من تایید نمیکنم....

زیتون(روان شناسی ازدواج) سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ http://zatun2001.persianblog.ir


مبارک باشد

سعیده یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ق.ظ

salam doos jun manam 26 bahman namzadime farda mikhastam beram pars peranseso bebinam.gheymatash chejuriye?karesh khube?

الان احتمالا رفتی و خودت کارشون و دیدی ولی باز وظیفه ی خودم میدونم جواب بدم....
کار پارس پرنسس و خیییییلی دوست داشتم و خدا رو شکر خیلی خوب شده بودم قیمتش واسه عروسی 1 میلیون بود ولی نمیدونم واسه نامزدی چقدر میگیره... حتما اونجا هم یه سر بزن...

سوسن یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام رها جونم الهی خوشبخت بشی

نگار شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ

دوستم سلام.. اتفاقی دیدم اینجارو ..الان چندماه گذشته اما مبارک باشه.. راستی اگه فرصت کردی بهم بگو هزینه آرایشگاهت واسه رنگ و.. و میک آپ چه قدر شد چون خیابون روبروی ماست اما
عروساشو ندیدم فقط مدل دیدم..راضی بودی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد