خاطرات من و شووری

خونه اونجاست که صداته پر عطرنفساته جایی که رو در و دیوار همه جا نقش اون چشاته

خاطرات من و شووری

خونه اونجاست که صداته پر عطرنفساته جایی که رو در و دیوار همه جا نقش اون چشاته

یه پست طولانی...

سلام ...

سریع برم از کارام تعریف کنم که طولانی تر نشه... دلم میخواد همش ثبت بشه واسه همین نمیتونم فاکتور بگیرم...

-توپست قبلی گفتم که خونه رو تحویل گرفتیم و بعد از اون هم بلافاصله کار نقاشی رو بابای نوید شروع کرد(چون صاحبخونه معتقده که خونه رو زیر قیمت به ما داده هزینه ی نقاشی رو گردن نگرفت و چون بابای نوید خودش بلده قرار شد خودش اینکارو طبق سلیقه ی ما انجام بده) واسه من و نویدم تجربه ی خوبی بودباهم نقاشی کردن و تجربه کردیم...من که خیلی از اینکار خوشم اومد...خلاصه که کار نقاشی الان تقریبا تموم شده! میخوایم دیوار پشت ال سی دی رو کاغذ دیواری بزنیم که کلی گشتیم و بالاخره طرح موردنظرو پیدا کردیم  کاغذ مشکی با خطای نقره ای بابای نوید آخر این هفته می چسبونش... کلی ایده واسه خونمون دارم که چون خونه ی خودمون نیست دلم نمیاد زیاد توش هزینه کنم ایشالا تو خونه ی خودمون..

- آینه شمعدون هم خریداری شد اونی که توی تیراژه بود به درد خونمون نمی خورد یه دونه تو پاساژمفید دیدم که خیلی به دلم نشست و به نظرم خیلی خاص و خوشگله تو مغازه طلایی شو گذاشته بود ولی من نقره ایشو سفارش دادم برام بزنه ! از ست همین آینه شمعدون یه میز بودکه ازش خوشم اومد به خواهرسومیم گفتم اونم گفت این و براتون میخرم به عنوان هدیه ی پاتختیتون دست گلش درد نکنه ... یه دیوار کوبم داشت که اونم نوید تقبل کرد... مرسی...

-یه روز با خواهرسومیم رفتیم دنبال آرایشگاه و لباس عروس از یه لباس خوشم که قیمتش 1 میلیون بود راستش دلم نیومد  اون و کرایه کنم یه لباس دیگه پسندیدم که هم قیمتش مناسبتره هم اینکه خییلی نازه و دوسش دارم دامن پفیه اسکارلتیه نوار دوزی شده داره( اسم این دامن تور جدیدا اسکارلتیه) خلاصه که 4 آبان پرو لباس و دارم و 8 آبانم بهم تحویل میدن لباسو... باید یه کت خوشگلم بگیرم که اگه هوا تو باغ سرد بود بپوشم و اذیت نشم...

-اکثر روزا با نوید میریم خونه ی عشق خیلی لذت بخشه که قراره با هم اونجا زندگی کنیم و خودمون زندگیمون و مدیریت کنیم این استقلال و دوست دارم امیدوارم هر چه زودتر از نظر مالی هم مستقل بشیم بگید الهی آمین...

http://mahsae-ali.blogfa.com

-خواهر سومیم منو با خودش برد طلا فروشی و با سلیقه ی خودم برام هدیه ی سر عقد رو هم خرید 2 تا سکه ی پارسیان گرفت که به عنوان شاباش بهمون بده.. حالا اون 2تا خواهر دیگمم میخوان همین کارو کنن با سلیقه ی خودم برام کادو بگیرن (چه خوبه آدم بچه ی ته تغاری باشه ها)

http://mahsae-ali.blogfa.com

مامانمم برام یه نیم ست طلا با سلیقه ی خودم خرید.. دست همشون درد نکنه که این روزا حسابی به خاطر من تو زحمت افتادن...

-یه روز موندم خونه و خواهرزاده هام و نگه داشتم و مامانم و 2 تا خواهرام رفتن به پروژه ی لباس پرداختن که بعد از کلی گشتن بالاخره موفقیت آمیز بود...

-کلی کار انجام نشده داریم که از اونجایی که خیلی عجولم روزی 100 بار مینویسموشن ...

- یه سری دیگه خورده ریز واسه جهیزیه خریدم ولی هنوز کلی مونده که باید تکمیل شن..

-باز رفتم کلی آرایشگاه دیدم که همشون تو تبلیغاشون حسابی از خوشون تعریف کرده بودن ولی وقتی میرفتی آلبوماشون و میدیدی کلی حرصت در می اومد از اعتماد به نفس بیخودیه این آدما Rolling Pin

باسیاست نوشت:نوید اومده به من میگه بیا ناهار برم پیش خانواده ی من

من:نه میخوام ناهار خونه ی خودمون باشم

نوید:مامانم به خاطر تو قورمه سبزی درست کرده گفته عروسم میاد واسش قورمه سبزی که دوست داره درست میکنم..

من:

رفتیم اونجا بعد از چند دقیقه

مادر شوهر:این نوید ساعت11 به من گفته پاشو قورمه سبزی بذار میخوام برم عروست و بیارم

من:

به روی نوید نیاوردم ولی کلی خندم گرفت از سیاست شووری...

سوتی نوشت: میخاستم از دوستم آدرسه یه آرایشگاه و بگیرم زنگ زدم بهش اسم دوستم آزاده هستش

بعد از سلام و احوالپرسی

دوستم:شما؟

من:خاک بر سرت کنن شماره ی من و مگه نداری که میپرسی شما

دوستم : ببخشید نشناختم

من: واقعا خنگی یعنی خاک بر سر شمارمو نداری از رو صدامم منو نشناختی؟

دوستم:نه متاسفانه! لیلا جان شمایی؟

من: وااای چقدر خنگی خاک تو سرت فک کن..

دوستم:(احساس کردم عصبانی شده) لطفا اسمتو بگو

من:آزاده ی خاک بر سر من رهام دیگه....

دوستم: خوبی رها جان من مامان آزاده ام

من:

حساب کنید من چه حالی شده بودم بعد از این همه "خاک تو سرت "گفتن...

عبرت نوشت: پشت تلفن همیشه مودب باشید حتی اگه فک میکنید خیلی باهوشید شاید دونفر صداشون خیلی بیشتر از هوش شما شبیه هم باشه و اینکه فحشاتون و توی روی دوستتون بهش بدید نه پشت تلفن ... چون ممکنه حسابی آب روتون بره...

خوشحالی نوشت: خوبه اونروز من مودب بودم کمی و از فحشای رکیک تر استفاده نکردم وگرنه مامان آزاده رفت و آمد آزاده رو با من کات میکرد...


نظرات 34 + ارسال نظر
شادی چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ق.ظ

به به .... بالآخره رها یه کمی سرش خلوت شد و آپ کرد. کجایی دختر؟!
رها می گم این طوری که داری از خونتون تعریف می کنی... فکر کنم خیلی خیلی خوشگل شده باشه مبارک باشه خانم خوش سلیقه ی قرمه سبزی دوست

رازقی چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ق.ظ http://myamorousdays.blogfa.com

وای چقدر خوبه که خودتون دارین روی نقاشی خونه کار میکنید. نقاشی یکی از با ذوق ترین کارهاییه که میشه رو خونه انجام داد.
در مورد کت برای روی لباس عروست هم واقعا کار خوبی می کنی
وای که جقدر خندیدم این مامان بیچاره ی دوستتو اینقدر خاک بر سر گفتی!
راستی رها پس کی میخوای جهیزیتو بخری؟ دختر از من بشنو و نذار دم آخر . کلی چیز کوچیک یادت میره که بعد حرصشو میخوری
دعا کن منم زودتر این روزهای زیبای تو رو تجربه کنم...


عزیزم 90 درصد چیزا خریده شده و فقط چیزای بزرگ مونده که بعد از آماده شدن خونه مستقیم میره اونا...
ایشالا زودی نوبت تو میشه بیای تعریف کنی خانمی....

نسرین چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ق.ظ http://amitissheyni.blogfa.com

وای رها جون مبارکت باشه! این روزا خیلی خوبه از لحظه لحظش استفاده کن! من عروسی خیلییییییییی دوست دارم! ای کاش منم اونجا بودم!

جوجوهه چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ق.ظ http://shimbil.blogfa.com

چه حس و حال خوبی داره اینجور خرید کردنا.ایشالله زودتر کاراتون جور میشه ...دیگه چیزی نمونده که بری سر خونه خودت عزیم.خیلی واست خوشحالم گلم

کلبه ی تنهایی من چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ق.ظ http://kolbeyetanhaiyeman.blogsky.com

وااااااااااای آدم .اسه عروسیش هزار تا کار داره
و حرص هم زیاد میخوره ؛ اگه اینطوری بشه ؛ اگه اونطوری بشه
اما باحاله
چون هیچطوری نمیشه و همه چیز خوب پیش میره
مبارکت باشه عسیسم
سوتی نوشتت خیلی باحال بود
خودت فکر کردی خیلی باهوشی و اون چقدر خنگه که صداتو تشخیص نداده اما ....

سودا چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.anatork.blogfa.com

عزیزم از این روزا نهایت لذتو ببر که دیگه گیرت نمیاد
البته فک کنم اولم...

یسنا چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ

انقده از این پستای این مدلیه خرید عروسی خوشم میاد.
انقده ازاین پستایی که توش در مورد کادو و پول می نویسن خوشم میاد.
آخ جون.
بیچاره شوهرت چه ضایعه ای شده بنده خدا!‌ولی مهم نیست .
خوش باشی ،‌
خوش بگذره.
خوش بخت بشی مادر.
راستی حدست تو فقط راجع به نشاط درست بودا معلومه بچه محل خودمونی .

behbood چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ http://chatboxfree.mihanblog.com/

1111
سلام دوست عزیز
ممنون که به وبم سر زدی
تو وبم پنل ارسال اسمس رایگان گذاشتم میتونی استفاده کنی
چت باکس هم گذاشتم تازه راه افتاده و بزودی کاربراش زیاد میشه میتونی برای ارتباط با کاربرای سایتت استفاده کنی.
اگه تو قرار دادن کد تو قالب وبلاگت مشکل داشتی حتما خبرم کن
برای تبادل لینک وب منو با عنوان (چت باکس آنلاین) لینک کن بعد بهم بگو که با چه عنوانی لینکت کنم.
ممنون
http://chatboxfree.mihanblog.com
ویژگی های چت باکس :
1. ارتباط مستقیم بین کاربران و مدیران تمام وبسایت های که از چت باکس استفاده می نمایند.
2. قرار دادن لینک خود در معرض دید تمامی کاربران آنلاین حاضر در چت باکس.
3. جذب مستقیم مخاطب برای وب شما از تمامی وبسایت ها.

سمانه چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ http://samanehhosein.persianblog.ir/

گلم من شمارو لینک کردم /میشه منم لینک کنید؟
وب خوبی داری /با خوندنش رفتم تو حال و هوای عروسی خودم
آخه منم عروسیم تو آبان بود
مبارکه خوشبخت بشین ایشالله

یسنا چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ب.ظ

خب دوست جونم واسه جمع آوری رای اومدم
پنجشنبه توی وب میثمک که توی لینکام هست تو گروه 4 مسابقه بامزه ترین کوشولو رأی گیریه .
باران دخمل بنده یه بلوز سفید پوشیده و انگشتش تو دهنشه و شماره اش 163 هست.
یعنی می تونی به 3 شماره رأی بدی که شماره ما هست 163 اگه دوست داشتی 163 رو سه بار بنویس اگرم از بقیه خوشت اومد به بقیه هم می تونی رأی بدی فقط شرایط رأی دهی زدن آدرس وب یا ایمیله یادت نره.
ممنون[بوسه]
قضیه قضیه کل کله اگه تونستی بری رأی بدی لطف بزرگی کردی.[قلب]

ok
حتما میرم ....

لیلی چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

وای عزیزم.نمیدونی چقدر ذوق می کنم میام اینجا.
یادت نره ازلباس عروسیت عکس بگیریا.
دسن مامان وخواهرای گلتم درد نکنه. انشاا.. همیشه به شادی.
همسریتم خوب سیاست داره ها

همسفر پاییزی چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ http://hamsafare-paeizi.persianblog.ir/

سلام عروس خانم 'g
حسابی افتادی به تکاپو.
خانمی همه خریات مبارکتون باشه.به دلی خوش ازشون استفاده کنی.
رها منتظر عکسات هستما.
راستی رها بهم گفته بودی عروسیت کیه یا نه.باور کن اصلاً یادم نمیاد.
بعدش یادم نیست تو آدرس آرایشگاه ازم پرسیده بودی
آلزایمر انگار گرفتم

26 آبان عروسیمه...
شماره ی آرایشگاه ملکه رو بهم دادی که زنگ میزنم آدرس میگیرم عزیزم...
واسه آلزایمر جوونیا..

نازنین (بوسه های تو) چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ

عزیزم خیلی خوشحال میشم از خوندن این پستهات.....دست مامانیت و خواهر های گلت هم درد نکنه......دل تو دلم نیست عکس لباس عروستو ببینم.....

مادر سفید برفی چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ب.ظ

به خودت استرس نده....آره دیگه همه مشکلات مال بچه اولی هاست خوبی هاش می افته به ته تغاری ها

سورمه پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ق.ظ

رها جان سوتی جنابعالی روی نگین بانو رو سفید کردخسته نباشی.
خریدها و خونه نازتون هم مبارک
خوشبخت باشی عزیزدلم

masi پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام عرررررررررررررررررروس یادش بخیر ما هم خونمون رو که نگ کدیم البته واسه ما نقاش اومد و رنگ کرد و کارش ۵-۶ روزی طول کشید و ما هر روز میرفتیم ببینیم چه شکلی شده عزیزم خوب کاری میکنی کاغد دیواری هم استفاده میکنی ولی یه نظر میخوام بدم چون میخوای پشت تلویزیونت رو کاغذ دیواری بزنی از یه رنگی استفاده کن که چشم رو اذیت نکنه چون تلویزیون مشکیه سعی کن از یه رنگ دیگه استفاده کنی و اگه خونتون کوچیک باشه اینطوری کوچیکتر به نظر میرسه ببخشید ها میخواستم با نظرم بهت کمک کنم دوست میدارمت عزیزم عکس لباست رو بزار بیصبرانه منتظرم سوتی نوشتت هم خیلی با حال بود تا تو باشی حواست رو جمع کنی

شیدا پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ http://qasedak1366.blogfa.com/

مبارکه ایشاله.

زری پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ب.ظ http://myheart-z.mihanblog.com/

ب خداروشکر مثل اینکه داره همه کارات خوب پیش میره. کلی به سوتی نوشتت خندیدم

نسیم پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://peki.blogfa.com

وقتی فهمیدی مامانش بوده چه احساسی بهت دست داد بمیرم واست ،یا دستات یخ کردن یا مقادیر بسیار زیادی داغ کردی و لپات قرمز شده
چقدر خوب که اقا نوید سعی داره روابط شما 2تارو خوب کنه این یه امتیاز + خیلی بزرگــــــــــــــــــــه
خدارو شکر همه چیز خوبه آخ جووونمی ایشالا
عشقتون پایدار باششششششششششششه

المیرا جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ http://limonaz.blogfa.con

رهایه خوشگلم مرسی ازاون همه تعریف.عزیزم کت وشلواره سعید رو از امیراکرم تو جمهوری خریدیم.همون مغازه ای که نزدیکه ایینه شمعدون فروشی که خیلی بزرگه.قیمتشم شد 300تومن.هرچی فکر میکنم ارایشگاه تو غرب پیدا نمیکنم.ولی باورکن خیلی مسافت مهم نیست.برو یه سر این ارایشگاهه منو ببین.اسمش پارس پرنسسه..گل سرخ هم خوب درست میکنه ها

مرسی عزیزم...
به گل سرخ سر زدم و از کارش خوشم اومد ولی به خاطر مسافت رزروش نکردم تا ببینم چیکار میکنم...

نفیسه جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ب.ظ http://z-shirin.blogfa.com

خوش باشی عروس خانوم

y جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ http://amore2.blogfa.com

koshbaaakht beshin azizaaaam
ishalaa hamechi be khubi pish mireee

tala banoo شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ http://talavahamsar.blogfa.com

مبارکه

محبوبه دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ب.ظ http://maahsoltan.blogfa.com

سلام عروس خانوم
همین جوری اومدم دیدم اینجا هم بوی عروسی میاد

آخی منم ۱۹ آبان عروسیمه
خونه رو هم ما خودمون دو تایی رنگ زدیم

دیگه کم کم دارم استرس میگیرم

هنوز برای عکس و فیلم تصمیم نگرفتیم و جایی رو نپسندیدم

خوشبخت باشی عروس خانوم

eti دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.somi-eti.blogfa.com

مبارکههههههههههههههههه. . .ان شاله به سلامتییییییییییییییییییییییییییییییی و میمنتتتتتتتتتتتتتتتتتت. . .ان شاله برای خونه خودتون سلیقه به خرج بدید

دختر باران دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://asemonieman.persianblog.ir/

دلنوشته هات بسیار جالب بود
ایشالا خوشبخت بشین
خوشحال میشم به منم سربزنی

المیرا سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ق.ظ http://limonaz.blogfa.com/

عجب روزایه باحالی رو داری میگذرونی به به به.بیچاره ها تو این گرونیه طلاوسکه چه میکشن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ

-کمک پدرنویدواسه نقاشی هم خرجتون روکمترمیکنه
-دست خواهرت ونوید دردنکنه ایشالا بعدارهاخانم تلافی میکنه
-عکس لباست واسمون بذارمن نفهمیدم این مدل دامش که میگی چه جوریه
-الهی آمین
-اگه همه برات کادوطلا بیارن خیلی خوبه چون بعدا خیلی بدردت میخوره
-نگران نباش علوس خانم هم جشن عروسیت خوب میشه هم خیلی خوشگل میشی ماشالله خوشگلم که هستی
کاش توعروسیت بودم
-آفرین به آقای باسیاست
-

مرسی عزیزم ..
چرا اسمتو نذاشتی...

ویولت سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ق.ظ http://www.aloneviolet.blogfa.com/

وای که چقد خندیدم از قضیه تلفن
صدای من و مامانم خیلی شبیهه و معمولا دوستام زیاد از این کتلتا سرخ می کنن
الهی که خوشبخت باشی مادر

مرمری سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ http://marmarnevesht.blogfa.com/

سلام دوستم بهت لینک دادم خوشحال میشم به من سر بزنی

سایرا چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ



واااااااااای رها تو چه عروس خوشگلی بشی به نوید حسودیم شد

الهی به حق امام رضا (ع) خوشبخت بشین

شادی چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام رها جان.
خوبی خانم؟
دیگه چه خبر؟

مرمری پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ http://marmarnevesht.blogfa.com/

سلام رها جان من هم مثل تو در تدارک عروسیم البته تا حالا هیچ کاری نکردم
احتمالا عروسیمون اردیبهشت الان در تدارک خرید خونه ایم
من دو تا آرایشگاه می شناسم تضمین نمی کنم چه طوریه اما من آلبوماشونو دیدم بد نبود قیمت آتی ۵۰۰ تومنه آیسل هم از ۲۵۰ تا ۸۰۰ متغیره
محدوده شونم تو مطهریه اگه خواستی بگو بهت شماره بدم
به من سربزنی خوشحالم می کنی

شهرزاد شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ http://roozhayetanhai.persianblog.ir


خاک تو سرت هایی که به مامان دوستت گفتی خیلی باحال بود چون این بلا همیشه سر مامان منم میاد
راستی شهرزادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد